poniedziałek, 4 marca 2013

TFI ruszają z reklamą

Pojawia się coraz więcej oznak aktywności reklamowej towarzystw funduszy inwestycyjnych. Dość aktywna w ostatnich dniach w internecie jest Aviva Investors, w telewizji pojawiło się PZU TFI, a na billboardach można zobaczyć reklamy Copernicus TFI. Coraz więcej pozytywnych sygnałów od klientów daje funduszom inwestycyjnym nadzieję na zwiększanie aktywów w zarządzaniu.

Po wielu miesiącach posuchy, niskiej aktywności reklamowej TFI chyba poczuły wiosnę. Już nie tylko wszechobecne reklamy platform Forex zachęcają do inwestowania, ale coraz więcej pojawia się reklam funduszy inwestycyjnych. Te ostatnie na pewno czują głód klienta. Ostatnio bezrobotne działy marketingów w TFI w końcu mogą zająć się czymś bardziej pasjonującym niż tylko drukowanie kolejnych materiałów BTL wspierających sprzedaż u dystrybutorów. A reklamy zaczynają być również dość "agresywne" w przekazie. "Agresywne" - mam tu na myśli pokazywanie wyniku i bliskość obietnicy zysku.

Jeśli zarządy coraz większej liczby towarzystw będą się decydować na uruchamianie większych działań reklamowych, to powinno to pomóc całej kategorii. Zwiększanie napływów do funduszy inwestycyjnych powinno również pozytywnie odbić się na giełdzie, a przede wszystkim powinno budować u inwestorów przeświadczenie, że już czas na powrót do aktywnego inwestowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz